joi, 11 ianuarie 2018

Lansare de carte (5)

Bine v-am gasit,

      Stiu ca asteptati cu nerabdare sa va mai povestesc despre o ilustratie sau vreo intamplare oarecare.
Am ales pentru aceasta seara doua ilustratii lucrate pe aceeasi pagina. De ce le-am lucrat impreuna si nu pe foi separate? Pai, mi se pareau doua lucruri (de fapt chiar 3) carora pisicilor le-ar face mare placere sa le vada.
     Primul lucru nu este nimic altceva decat un castonel cu lapte. Mhhh, cat de delicios poate fi oare sa bei laptic dintr-un castronel plin de pestisori portocalii colorati pe marginea unui bol albastru si plin de laptic proaspat in interior? Parca si eu as mustaci un pic la auzul unui asemenea meniu, d-apoi o pisica.
© ilustratie Anca M
      Lucrasem mult o plansa cu mai multe ipostaze si detalii din carte pe o plansa mare. Cea cu castronul de lapte a iesit de vis. Din pacate am realizat ca textura colii de hartie fiind extrem de rugoasa nu poate fi fotografiata si redata asa cum as fi vrut. Fan photoshop si alte programe de prelucrare nu sunt, asa ca am luat munca de la zero de data asta pe alt tip de hartie si alta culoare. Poate va voi arata si o plansa de lucru din cele care nu apar in carte.Voi cauta si voi reveni asupra acestui subiect.
      In al doilea rand, cine nu iubeste sa se joace cu o pisica legandu-i de un bat ... ceva, orice, de la o bucata de hartie, la o fasie de panza, de la niste motocei de pe la caciuli vechi de iarna sau niste pene de la gainile din curte?
© ilustratie Anca M
      Cat despre soricel, una din povesti e asa de amuzanta si simpatica cu un chitcaila care avea legata de coada o fundita ca nu m-am putut abtine sa nu il fac si pe el personaj de poveste si sa il las pe aceeasi pagina cu celelalte ilustratii. Partea frumoasa este ca acest soricel mi-a mai facut o bucurie, de fapt doua. Mi-a dat sansa sa imi fac o prietena noua si sa descopar un desen animat genial, dar despre acest film o sa va vorbesc in alt articol.
      Ei, acestea fiind spuse, va las sa va delectati cu cele pe care le faceti voi in aceasta perioada, dorindu-va (ce altceva decat) sa aveti curajul sa visati si sa realizati visele la care nazuiti.
cu drag,
^. ^Anca M

Un comentariu:

prietena-japoneza spunea...

cât de frumos desenezi !!!
felicitări ! mult succes mai departe !
pupic !