luni, 8 ianuarie 2018

Bine ati venit si bine v-am gasit

      Ma bucur sa va regasesc in anul 2018 la fel de frumosi, buni si cumpatati in alegeri asa cum va stiu dintotdeauna. Bunul Dumnezeu sa va daruiasca ani multi, cu pace, bucurie si sanatate. Sa va tihneasca toate si sa nazuiti mereu spre cele bineplacute si smerite, pline de dragoste si intelepciune.
Ekaterina Babok
      Am deosebita placere sa va anunt ca astazi se implinesc 6 ani de cand am deschis blogul si profit de aceasta ocazie sa va multumesc voua, tuturor celor care ati citit si mi-ati calcat pragul blogului acesta virtual gasind aici o clipa de liniste si asezare.

      La multi ani!
cu drag,
^.^ Anca M 
     

2 comentarii:

prietena-japoneza spunea...

cu drag îţi zic: LA MULŢI ANI !!!
îţi doresc multă, multă sănătate !

Anca M spunea...

draga mea, multumesc frumos de urari, sa ti se intoarca inmiit :)
si sa iti tihneasca toate in noul an care tocmai a inceput.