duminică, 2 aprilie 2017

Despre dragoste...

      Daca e destula liniste in jur poti auzi lucruri interesante oriunde. Asa mi s-a intamplat acum cateva zile cand am auzit acest dialog :
- Am fost aşa de norocoasă. Am fost atât de norocoasă să-i am pe tata şi pe Ruth. Am avut atâta dragoste în viaţa mea. Mă uit înapoi şi am avut... atâta dragoste.
- (Ei) Te iubesc foarte mult.
- Nu la asta m-am referit eu. Mă refer că eu îi iubesc. Am fost aşa de norocoasă c-am putut fi în stare să iubesc pe cineva atât de mult.
- Da, eşti norocoasă. (...)
sursa
      Si stau si ma intreb, de cate ori ne gandim la dragoste din perspectiva timpului pe care noi l-am petrecut spunand cat de norocosi suntem ca am putut iubi si nu din perspectiva faptului ca suntem iubiti?
      Asta da lucru de gandit.
cu drag,
^.^ Anca M

Niciun comentariu: