joi, 27 octombrie 2016

Toamna si dumitritele (2)

      Nu credeam sa revin iar la acest subiect, dar ma uit in jur si nu ma pot abtine. La servici sunt crizanteme, acasa crizanteme, in drum spre orice as merge vad crizanteme asa ca mi-e drag sa vorbesc despre ele. Florile in general sunt frumoase si vesele, iar pentru perioada aceasta din an sunt perfecte. Afara nu e prea cald, nici prea mult soare, asa ca aceste mici flori colorate nu face decat sa te scoata din monotonia zilei si sa te duca undeva intr-o poveste. Eram azi la servici schimband apa la flori si curatand frunzulitele care nu isi mai aveau rostul pe tulpina. O colega imi spune : "miroase a ... bunica". Eu as spune ca miroase a ... acasa :))) In ambele cazuri, florile sunt un coltisor de Rai. Si oriunde le-ai vedea si le-ai putea simti mirosul, acel loc poate deveni macar si pentru o clipa o escapada din cotidian si o calatorie spre frumos.
sursa : Monet
      Pacat este ca intr-un tablou nu poti cuprinde si mirosul florilor pictate, dar macar o poti sa te bucuri de un moment artistic. Asa ca nu m-am lasat si am deschis netul in cautarea de tablouri mai mult sau mai putin celebre, dar clar care au picturi cu dumitrite. Ce am gasit voi atasa acestui articol sa ma bucur si in viitor... si poate si altii se vor bucura alaturi de mine.
sursa : B Gheorghe
sursa : Monet
sursa : E Oleniuc
sursa : M Harutyunyan
      Va doresc tuturor sa aveti rabdare sa vedeti lumea din jurul vostru si sa o apreciati cum se cuvine.
cu drag,
^.^ Anca M

2 comentarii:

prietena-japoneza spunea...

sunt minunate !
la mine nu au înflorit încă !
cu drag, îţi doresc o seară cât mai plăcută !

Anca M spunea...

Buna seara, da si mie imi plac foarte mult aceste flori. Abia astept sa imi spui ca au inflorit. O seara linistita.