luni, 16 mai 2016

De la lume adunate (11) - copilarie

      Bine v-am gasit in acest inceput de saptamana minunat. Am gasit un citat astazi care mi-a placut foarte mult si el spune cam asa:
Daca fiecare dintre noi ar folosi cinci minute in fiecare zi incercand sa faca viata cuiva putin mai buna, ganditi-va unde am ajunge!
Un indemn demn de luat in calcul caci pana la urma ce este mai important in viata decat a face viata celor din jurul nostru mai frumoasa? Daruind din timpul nostru, din rabdarea noastra, din dragostea noastra (chiar si cea pe care nu o avem) vom dobandi cel mai pretios dar din lume. Pentru fiecare dintre noi, cel mai pretios dar din lume poate fi diferit : unul poate primi inapoi dragoste, altul bucurie, altul prieteni, altul timp, altul sanatate, altul rabdare, altul intelepciune, samd.
      Cel mai usor exemplu de a darui e dragostea si curatia copiilor. Ei pot cel mai usor sa se exprime si sa daruiasca neconditionat dragoste fara prejudecata. E un ideal la care poate si noi ar trebui sa ne gandim mai des. Nu fara a deveni mai intelepti si mai puternici in lupta cu viata.
Copii sunt sursa de viata din sursa Vietii celei vesnice, dragostea si daruirea lor fiind cel mai bun balsam si model pentru viata noastra. Mi-e drag sa ii privesc, sa fiu in compania lor, sa ii vad jucandu-se. Cred ca prin joaca ne putem  vindeca cel mai bine de rani vechi si de prejudecati. Si mai cred ca prin creatie copii pot sa ne atinga corzi sensibile  pe care le credeam de mult ingropate. Mare bucurie imi este sa descopar pe un site de socializare, sau pe un blog, sau pe un site cate o realizare de-a unui copil. Exemplele sunt atat de multe incat ar trebui poate sa fac un blog legat doar de acest subiect. Prefer totusi sa ma limitez a va arata ceva care mi-a incantat privirile si care mi-a bucurat ziua cat se poate de mult. E un desen facut de o mica domnita de clasa a treia care are un talent extraordinar.
sursa : facebook
Felicitari copil talentat. Alaturi de surioarele si fratiorul tau, esti o fetita minunata si o bucurie  pentru mama ta frumoasa.
cu drag, 
^.^ Anca M

2 comentarii:

prietena-japoneza spunea...

ai dreptate în ceea ce scrii !
am cam uitat de copilărie în viaţa noastră !
cu drag, îţi doresc multă sănătate şi un weekend cât mai plăcut !

Anca M spunea...

draga Prietena Japoneza, multumesc ca ai venit si multumesc pentru urari.Un weekend tihnit si tie.