duminică, 14 iunie 2015

Viata in imagini - Grecia (11)

      Dragi cititori, bine v-am regasit dupa o perioada indelungata in care mi-am petrecut timpul descoperind tari si culturi noi. Va multumesc din suflet tuturor celor care mi-ati scris sau care m-ati sunat in perioada in care am fost absenta de pe blog.
      Cu mare drag revin de pe meleaguri (asa zise) straine inapoi in tara noastra draga si plina de oameni frumosi. Am avut bucuria de a calatori in ultima vreme prin locuri pe care nici nu credeam ca voi ajunge vreodata. Nu de alta, dar vorba aia cu "Nu aduce ziua ce aduce ceasul" sau cea cu "Ai grija ce iti doresti ca se poate adeveri", trebuiau sa fie adevarate ca de altfel nu se mai foloseau.
      Iar daca m-am plimbat, inseamna ca mi-am incarcat sufletul cu amintiri frumoase, pe care vreau sa le impartasesc si cu voi. De povestit ar fi multe, prefer insa sa va arat mai degraba ceea ce am vazut intr-un periplu cu totul si cu totul minunat. Pentru cei dintre voi care inca nu ati ajuns sa vedeti Mediterana si Grecia, ar fi cazul sa va faceti ganduri serioase, ca s-ar putea sa veniti inapoi in tara plini de voie buna si trairi pe masura.
      Tara este asa cum o simte fiecare, oamenii - la fel, ce e cel mai important este starea pe care o simti traind fiecare clipa descoperind locuri si oameni noi.
      Fara alte discutii, va las in compania unor imagini incantatoare, cu iz de Mediterana de un smarald de vis ( sau turcoaz? sau albastru? - depinde de soare, de nisip si de stare).




PS : Nu as putea incheia acest articol fara sa multumesc unor prieteni dragi fara de care nu puteam sa avem noi parte de asa o excursie frumoasa.
E luna lui ciresar, profitati din plin de soare, de vreme frumoasa si de vara.
cu drag,
^.^ Anca M

Niciun comentariu: