marți, 16 iunie 2015

Buna dimineata

      Buna dimineata oameni buni.Sa aveti o zi minunata, senina, plina de veselie si spor in tot ce v-ati propus sa faceti.
sursa : Ioana
      Am gasit o melodie (Cristian Buica - "Buna dimineata") - daca cumva va rezista pe blog, din motive independente de vointa mea, v-o impartasesc cu mare bucurie. Cred ca unii dintre voi o stiu chiar mai bine decat mine.
PS : Ioana, imi place foarte mult blogul tau si iti multumesc din suflet ca imi dai ocazia sa te cunosc. Imi plac foarte mult pozele tale, cu permisiunea ta, o poza de la tine am adaugat-o acestui articol.
cu drag,
^.^ Anca M

4 comentarii:

prietena-japoneza spunea...

eu îţi scriu: ''bună seara!''
nu ştiam melodia - am ascultat-o acum prima oară.
îţi doresc o seară cât mai plăcută!

Anca M spunea...

multumesc frumos draga mea, e bine ca ai mai descoperit ceva. Sper sa iti si fi placut. O zi minunata si o seara linistita.

Jurnal cu flori spunea...

cu mare drag, poti folosi orice poza doresti! si eu ma bucur mult de pacea si bucuria ce emana din postarile tale. cred ca ti-am spus deja pe facebook, dar delicatetea imaginilor si-a modului in care scri m-a atras foarte mult! Felicitari! cu mult drag, Ioana

Anca M spunea...

acest mesaj al tau (inclusiv cel de pe FB) mi-a facut ziua nu frumoasa, minunata.o zi macar la fel de frumoasa cum mi-ai facut-o tu, iti idoresc din toata inima.