sâmbătă, 25 aprilie 2015

De la lume adunate (8) - haideti in oras

      Cum vremea frumoasa e la ea acasa si luna aprilie si-a intrat deplin in drepturi, va imbii la iesit din casa. Si unde mai placut este de iesit din casa decat in aer liber? Mi se intampla adeseori sa aflu de evenimente frumoase sau targuri sau manifestari in ziua dinaintea desfasurarii lor si atunci raman cu gura cascata ca nu mai reusesc sa anunt si pe altii si nu mai pot organiza nimic din timp. Asa ca, daca tot am aflat ceva frumos, hai sa va spun si voua, poate in saptamana care vine va faceti timp sa iesiti la aer proaspat si la o farama de rai.
Fara alte discutii:
* am descoperit si sustin o actiune absolut extraordinara pentru ca apreciez mult pe cei care lucreaza si ceea ce vor sa faca.
"Moara de hârtie este un loc creat să aducă bucurie. A fost idee și vis, iar acum a devenit realitatea la care lucrăm în fiecare zi."
      Daca la inceputul lunii mai sunteti in apropriere de Bucuresti...haideti la Portile deschise de la Moara de Hartie
* daca va place la sat dar nu aveti unde sa mergeti, daca vreti o gura de aer proaspat, daca va e drag sa mai iesiti din casa, dar sa nu plecati din Bucuresti, haideti la Muzeul Satului. Poate fi o iesire de o zi (sau jumatate de zi) absolut minunata, iar daca mai e si vreun targ (cum umbla vorba prin sat ca ar fi pe 1 mai) e perfect.
* daca azi nu aveti ce face si vreti sa iesiti din casa, haideti la gradina botanica, sau daca vreti sa faceti o plimbare de seara - haideti la Festivalul luminii
* in fine, daca va place sa iesiti din casa, oriunde e placut atata timp cat sunteti alaturi de cineva drag.
Ciuliti bine urechile, cine stie de unde rasare o idee care se transforma in realitate si dupa aceea intr-o amintire frumoasa?
Personal mi-a fost dat sa fiu partasa la o astfel de idee devenita realitate si traire nu mai tarziu de alaltaieri : un eveniment la Romana , la Metropolitana... si anume o actiune intitulata "carti vivante". A fost prima editie si ma bucur ca am putut fi prezenta acolo. Prietenii stiu de ce.
Am trei mari multumiri de adus : una unei prietene care mi-a spus de eveniment, una celei pe care am intalnit-o si inca una unei persoane foarte frumoase de care imi era dor sa o revad. Fetelor, sunteti minunate. Si ar mai fi o multumire: celor de la biblioteca - sa mai faceti astfel de evenimente caci sunt absolut geniale.
sursa : Oana
Un sfarsit de saptamana minunat va doresc tuturor.
cu drag,
^.^ Anca M

Niciun comentariu: