duminică, 8 martie 2015

Iarna pe ulita - sticla pictata (17)

      Cu fiecare perioada care trece imi mai amintesc ce bucurii am mai lucrat in ultima vreme. Asa ce imi creste inima sa stiu ca cineva acolo se cinsteste din lucrul facut de manutele mele. E mare lucru sa fii mester, dar e mare lucru zic eu sa fii si decorator. Ca eu desi nu le fauresc, le impodobesc cu imagini care sa aduca bucurie celor care se vor folosi de ele. Am lucrat pentru perioada Craciunului un set de 12 pahare si cu vremea de afara mi-am adus aminte de iarna ...si automat de ce mai am facut cu motive de iarna.
      Cu clopotei si cu globuri colorate, cu zapada si urme de verdeata, cu felinare aprinse numai bune de iluminat o noapte frumoasa si cu oameni de zapada si cadouri rasfirate. Toate le-am adunat intr-o poveste pe care am desenat-o pe pahare. Paharele sunt gandite doua cate doua cu idei luate de prin lume si din sate. Le-am pictat cu bucurie si cu mare gingasie, le-am suflat o amintire si poveste de iubire. Le-am asezonat cu vorbe desenate prin zapada; si le-am scris in fata celor care la copilarie zboara cu al lor gand si veselie.
      Fara alte vorbe multe, va las voua sa imi spuneti: v-ati gandi si voi vreodata sa mai mesteriti prin casa si sa aratati si mie, ce minunatii facurati?





       Cealalta jumatate, asteptati va rog o vreme, sa le aranjez nitel.
cu drag,
^.^ Anca M

4 comentarii:

adrianaTRU spunea...

...WAW sunt minunate Ancuta...si chiar te simti intr-o poveste uitandu-te la ele...

Anca M spunea...

esti o scumpa Adriana draga, asta am si vrut sa fie sentimentul.

Tandreţe spunea...

Anca, "jocul si intelepciune" să fie vârsta ta!
Sunt atât de delicate si vesele! Faine!

Tandreţe spunea...

Anca, "jocul si intelepciune" să fie vârsta ta!
Sunt atât de delicate si vesele! Faine!