luni, 1 decembrie 2014

Christmas craft ideas - sticla pictata (14)

      Pentru ca oficial am intrat in luna cadourilor, cadourile de Craciun trebuie sa curga lant in tot ce inseamna supermarket sau magazine de specialitate. Din fericire nu tot ce inseamna cadou trebuie neaparat sa fie cumparat si scump. Sarbatorile inseamna bucuria regasirii celor dragi, bucuria impartasirii unui cadou, bucuria comuniunii in orice forma poate fi ea inteleasa atata timp cat este de bun simt si aducatoare de pace si voiosie.
      Sunt de parere ca societatea in care traim e mult prea saturata si mult prea consumerista. De ce atunci sa petrec timpul cumparand si iar cumparand? Nu mai bine folosesc putinul pe care il am ca sa fac eu ceva si sa aduc o bucurie unui om drag? Da, si eu pot face ceva pentru cel de langa mine. Da, si eu pot face ceva care sa nu ma coste o caruta de bani. De asta o spun si am mai spus-o, decat cineva sa cumpere si iar sa cumpere mai bine sa invete sa faca ceva cu manutele pe care le are, ca om care sa nu fie priceput la ceva nu cred ca exista. Exista doar oameni care inca nu si-au folosit timpul facand ceea ce le place. Mie imi place sa desenez, sa pictez, sa impodobesc lucrurile pe care le gasesc prin casa.


      Va indemn si pe voi sa faceti la fel. Nu neaparat sa desenati sau sa pictati, dar sunt sigura ca puteti sa faceti si voi multe, extraordinar de multe lucruri pe care eu sigur nu le-as putea face.
Curaj, incercati sa faceti ceva cu timpul vostru liber (care timp liber il gasiti, doar sa vreti). Tot vin sarbatorile. Incercati sa faceti cadouri pentru cei dragi, nu neaparat sa cumparati. Ce ziceti? Si mai ales petreceti mai mult timp alaturi de cei dragi. Va doresc spor in tot ceea ce v-ati pun in minte sa realizati. Si va mai doresc starea de pace necesara sa puteti aduce o bucurie celor din jur.
sursa : dulce casa
      PS: m-am alaturat blogului Irinei si sper ca de-a lungul perioadei de sarbatori sa aflu de la alte maini harnicute ce pot face in limitele unui buget de bun simt.
cu drag,
^.^ Anca M

4 comentarii:

@irina_sweet_home spunea...

sunt foarte frumoase!multumesc pentru participare si sper ca vor mai fi si alte postari ! :)

Anca M spunea...

multumesc frumos, cu mare drag voi mai participa. Foarte frumoase sunt initiativele tale,tine-o tot asa.

Tandreţe spunea...

Anca, superbe paharele!
Iti doresc perioada frumoasa si inspiratie!

Anca M spunea...

hei, draga mea iti multumesc frumos. Si tie multa pace si bucurie iti doresc si inspiratie...ca ai nevoie si tu. M-am gandit la modelul asta sa il fac vaza sa pun ornamente de Craciun in el :) cred ca da foarte bine.