duminică, 19 octombrie 2014

Joaca cu tusul (2)

      A venit vremea sa va mai arat din ceea ce am mai mestesugit sau mai bine spus din ceea ce am mai desenat. Ce va voi arata e ceva ce nu era in program pentru o comanda mai mare pe care am realizat-o anul acesta (pentru asta trebuie sa fac o postare speciala). A face o comanda frumoasa si a nu ii face si o carte de vizita pare incomplet. Asa ca fara a mai sta pe ganduri am luat pensula, cateva foi de hartie si tus si am inceput sa lucrez.
      Era o zi frumoasa de vara, eram in curte la umbra unui copac batran si am inceput sa intind pe masa toate cele necesare lucrului. In minutele de pauza, profitam de leganul din curte ca sa ma adun in liniste si sa-mi gasesc inspiratia pentu ceea ce faceam. Si cum a face copii e un lucru pe care nu l-am apreciat nicicand, am inceput sa astern pe hartie, ganduri, linii, curbe si culori care toate impreuna au alcaluit aceste minunatii pe care vreau sa le impartasesc cu voi.
      Fara alte palavrageli, va las sa admirati:


      Dupa ce am terminat de lucru mi-am zis ca trebuie sa fac ceva care sa ramana si pentru mine, asa ca am zabovit inca o bucata de vreme si am mai facut asta:
      In caz ca va intrebati de diversitatea de tematica, raspunsul e simplu: fiecare comanda avea o tematica anume, deci fiecare carte de vizita (asa cum am numit eu aceste mici felicitari) are un motiv anume.
      Pana cand voi reusi sa realizez si postarea cu acele comenzi care sa insoteasca pozele de mai sus, va doresc o saptamana minunata si plina de bucurii. PS: Nu uitati sa va jucati...:))))
cu drag,
^. ^ Anca M

Niciun comentariu: