luni, 30 iunie 2014

Voie buna

      Bine v-am gasit!
Cat e sa va incant pe voi, cat e sa imi aduc aminte de o zi frumoasa, las aceste randuri frumoase si o poza care face toti banii. Spun asta pentru ca a fi acasa, la umbra unui visin si mancand gogosi aburinde alaturi de o limonada intr-o zi de inceput de saptamana poate fi o foarte frumoasa amintire. Si nu cat mananc ceva bun, dar a fi cu oameni frumosi poate fi o mare bucurie sufletului. Mare lucru nu am facut astazi, dar a fi in liniste si a putea sta in adierea vintului, citind o carte e cea mai mare realizare de pana acum pe ziua care sta sa se incheie (desi mai sunt multe ore pana la apusul soarelui).
      Acest articol este pentru mine...sa imi amintesc in zilele incarcate si aglomerate ca bucuria vine din lucruri marunte. Vi s-a intamplat oare vreodata sa uitati esentialul vietii? Sa uitati pentru ce lucrati? Pentru ce traiti? Pentru ce petreceti zi de zi in aceleasi conditii? Ei bine cateodata mai patesc din astea. Si atunci a-mi aduce aminte ca pot fi cu cei dragi, ca pot bea o cafea in liniste, ca pot citi o carte in liniste, ca pot sa ma bucur de nimicuri cum ar fi o gogoasa aburinda sau de o limonada simpla facuta cu menta (rupta din gradina), ca sunt iubita si ca iubesc sunt lucruri care fac viata sa merite sa o traiesc. Sa o traiesc ca sa iubesc, desi asta nu inseamna ca iubirea trebuie sa se intoarca.
      Bine e sa iubesti, asa cum poti, cat poti, dar sa iubesti si cu timpul cred ca iubirea adevarata poate sa isi gaseasca culcus in sufletul si inima omului. Acum cine vrea sa zica altfel e liber sa zica ce vrea. Eu asa cred si asa simt. Si mai cred ca daca ne permitem sa avem grija de sufletul nostru, si el va avea grija de sanatatea noastra mintala si trupeasca.
      Va doresc o zi si o saptamana pline de pace si bucurie.
cu drag,
^.^ Anca M

2 comentarii:

prietena-japoneza spunea...

mă bucur din tot sufletul că ai avut aşa minunate momente!
şi eu am momente de asemenea trăire sufletească uitând de spaţiu şi timp ...
sunt minunate aceste trăiri şi greu de descris în cuvinte!
cu drag, îţi doresc o seară minunată!

Anca M spunea...

Da, asa este, ai nimerit exprimarea perfecta "greu de descris in cuvinte". Iti doresc sa ai parte cat mai des da asa stari...desi par lipsite de sens (adica cum sa stai si sa nu faci nimic?) sunt esentiale incarcarii bateriilor noastre pentru multe zile care urmeaza sa vina...care mai de care, mai linistite sau nu. O zi minunata iti doresc.