joi, 26 iunie 2014

Cufar cu amintiri

      Niciodata nu e prea tarziu sa mai lucrezi ceva. Niciodata nu e prea tarziu sa mai adaugi un strop de culoare celor deja existente. In cazul de fata am avut de-a face cu o comanda foarte simpla si totusi nu chiar atat de simpla. A alege suportul pentru acest minicufar a fost cel mai simplu aspect (avand in vedere ca cine imi cerea comanda stia foarte bine ce vrea).
      Mi-a facut mare placere sa lucrez acest model si mare mi-a fost bucuria sa stiu pentru cine este cadoul. Ar fi multe de spus, incepand de la cat de simplu e modelul pana la cate zile fripte mi-a facut pana ce mi-a iesit modelul asa cum am vrut, de la ce culoare frumoasa de fundal am folosit pana la cate culori a trebuit sa amestec ca sa obtin exact nuanta de verde pe care o doream (si parca tot mai mergea schimbat cate ceva)...si asa mai departe, dar ce rost mai are acum cand totul e gata, cand am facut pe cineva fericit si cand am vazut ce minunatie aveam in fata ochilor ca mai mai nu imi venea sa o mai dau.
      Va doresc si voua timp si inspiratie sa faceti ce va aduce pace sufletului si bucurie celor din jur.
      Si va mai doresc sa aveti curaj (sa nu va fie teama) sa va ocupati timpul cu ceea ce va place.
      Cu multumiri celui care mi-a dat modelul de baza pentru inspiratie, va doresc tuturor o zi minunata si plina de peripetii frumoase.
cu drag,
^.^AncaM

2 comentarii:

prietena-japoneza spunea...

frumoasă realizare!
am să încerc să îţi ''fur'' ideea ca să îmi realizez şi eu ceva atrăgător prin culoare...
îţi doresc o seară plăcută!

Anca M spunea...

poate in una din zile si arati ce bucurii au mestesugit manutele tale. Daca insa nu vei face asta, macar ca stiu ca am facut un om sa zambeasca si sa lucreze ceva frumos e deja lucru mare. Ma bucur mult pentru tine. Spor in tot ceea ce nadajduiesti sa realizezi.