luni, 10 martie 2014

De la lume adunate (5)

      Cum acest capitol este dedicat tuturor acelor lucruri (acelor oameni) pe care le descopar (ii descopar) pe internet sau fata de care am o placere deosebita, voi dedica aceasta postare unui om frumos. Acest om frumos este o doamna de milioane si o bucatareasa desavarsita. Si o spun din experienta. Nu am gustat vreo ceva din manutele ei (sau a celor doi copii ai ei) care sa nu-mi fi placut.
      De multa vreme Ioana imi spune ca vrea sa faca un site (sau de ce nu un blog) asa ca am asteptat cuminte sa vad ziua in care voi putea spune ca ii vad dorinta implinita. Si acea zi mult dorita a sosit.
      Bun venit in blogosfera si ma bucur enorm ca ai inceput sa postezi din bunatatile pe care tu le faci. Poate datorita tie, voi face si eu ceea ce tot imi spun de multa vreme si anume sa imi adun retetele proprii pe o pagina cu delicii din bucatarie.
sursa
      Abia astept sa stam asa pitite de soare intr-un foisor savurand in liniste bunatatile facute de tine.
cu mare drag,
^.^ Anca M

Un comentariu:

din casuta noastra spunea...

Ancuta, citind postarea ta de duminica, am ajuns la aceasta veche postare, care mi-a umplut inima de bucurie. Doamne, cate amintiri frumoase a declansat in sufletul meu aceasta postare a ta.
Iti multumesc Anca si te imbratisez cu drag.🥰🥰