joi, 23 ianuarie 2014

La multi ani

      De cateva saptamani trebuia sa fac acest articol. Iar cand spun trebuia nu e pentru ca cineva mi-ar fi impus ci pentru ca e chiar placut sa iti aduci aminte de timpurile trecute.
      Mai ieri, imi faceam curaj sa scriu ceva. Si mai ieri a trecut un an. Ei bine, acum au trecut doi ani. Asa ca de bine ce am pasit in a doilea an si ceva de bloguiala am pregatit niste poze cu ce am facut intr-o zi cu totul si cu totul minunata ...de Anul Nou chiar dupa miezul noptii. Tocmai fusesem la "aer" si erau enorm de multe lampioane plutind pe un cer senin si plin de stele. Pret de vreo 15 minute cerul s-a colorat cu artificii, dupa care s-a facut liniste. Si lampioanele au ramas sus pe cer, plutind...unde? Cine stie, poate spre inimile celor carora trebuia sa le spuna "bucurati-va de ce aveti pana ce nu e prea tarziu".Si dupa s-au stins in liniste. Mare bucurie, mare bucurie este sa incepi un an nou facand lucruri mici, dar care iti aduc o mare implinire.
  
      Va doresc si voua sa aveti parte de multe bucurii de-a lungul zilei si a anului in general. Si va mai doresc sa gasiti timp sa faceti ceea ce va place: sa fiti cu cei dragi (familie, prieteni), sa va prindeti urechile descoperind noi orizonturi, sa explorati cele dragi inimii voastre si mai ales sa visati.
cu drag,
^.^ Anca M

Niciun comentariu: