sâmbătă, 12 octombrie 2013

De la lume adunate (4)

      Am descoperit de-a lungul perindarilor mele pe internet o ilustratoare cu totul si cu totul aparte. Mi-e draga pentru delicatetea ei si pentru finetea cu care abordeaza subiectele indiferent cat de simple sau de complicate ar fi temele alese. Ar fi multe de spus, dar vorbele mele e posibil sa fie insuficiente pentru ceea ce vreau sa va arat. Va las sa descoperiti cu ochii vostri si sa priviti cu suflet frumos niste lucrari foarte frumoase si pline de viata.



       Acest desen mi se pare fff inspirat...ce ti-ar fi sa ai in camera desenat ceva de genul asta?


      Eram sa uit sa adaug un singur detaliu : ilustratoarea despre care vorbesc este un om foarte frumos cu numele de Cristiana Radu. Iar dintre tot ce am gasit pe net lucrat de ea cel mai mult imi place acest desen :
      Sper ca intr-o buna zi sa o pot intalni si fata catre fata sa putem sta si noi la un ceai fierbinte si o prajitura buna.
cu drag,
^.^Anca M

Niciun comentariu: