duminică, 29 septembrie 2013

Ganduri de seara - seaside friends

      Cand vine toamna cel mai placut este sa te plimbi prin parcuri si pe alei si serile sa le petreci la o ceasca de ceai bun sau la o cafeluta (mai am obiceiul asta). Iar cand nu faci asta e bine de stat in casa si mestesugit. Iar cand nu faci nici asta e bine macar de odihnit mintea citind o carte buna...sau de ce nu, scriind pe blog. Este o vorba care spune ca drumul spre iad e pavat cu intentii bune. Din pacate am experimentat acest sentiment pe propria piele si nu e deloc placut...gandesc prea mult si actionez prea putin. Gandesc des sa fac un articol si ma pierd atatde mult in detalii ca nu mai ma apuc de nimic. Asa ca e cazul sa pun capat acestei stari deloc sanatoase si mai bine sa aleg ceva de facut. In cazul de fata am ales sa va prezint o mica minune de cutie care mi-a cucerit inima inca de cand am lucrat-o . Nu e ceva maret, dar e atat de simpatica incat nu mi-am putut lua ochii multa vreme de la ea. Deja se stie ( sau mai bine spus, cine lucreaza si lasa lucrul mainilor sa plece stie despre ce vorbesc) ca o mica particica din mine pleaca de fiecare data cand dau ceva - facut pe comanda sau pur si simplu cadou.
      Fare alte palavrageli  va prezint o cutie de lemn, lucrata in acrilic si tehnica tervetelului.
Dimensiunile ei sunt :  lxLxh : 9.4x13.8x9.3mm

Aceata cutie e parte a unei trilogii :
-castle story
-inceput de poveste

      Un detaliu important al acestei trilogii sunt dimensiunile tuturor cutiilor, aspect pe care l-am ratat in postarile mele anterioare. Astfel:
-castle story are : 15.6x20x14mm
-inceput de poveste are : 12.4x16.8x11mm
 +++
Ei, cam atat pentru seara aceasta. Spor in tot ce ganditi sa faceti si curaj...daca v-ati gandit la ceva puneti in practica cat mai curand. 

     O saptamana minunata va doresc si o toamna plina de culoare.
cu mult drag,
^.^ Anca M

Niciun comentariu: