miercuri, 8 mai 2013

Vedetele zilei (rose handmade box and frame)

      Cata vreme a trecut de cand nu am mai "avut" o vedeta a zilei. De fapt sunt doua...una este o cutie de bijuterii cu capac din sticla (ideal pentru a-ti pune o fotografie - daca vrei) si una e rama foto. In spiritul pur frantuzesc...care "nu imi place deloc"... am ales niste trandafiri frumosi pentru a face un cadou de nunta. E drept, cadoul e cadou, dar de fiecare data cand termin ceva de lucru ma gandesc ca as putea sa pastrez acel lucru pentru mine din simplul motiv ca imi plac fff mult.
Las vorba la o parte sa va arat ce am lucrat :


Pentru iubitorii de detalii tehnice, dimensiunile sunt :
cutie lemn :  17x12,5x7cm
rama foto : 10x15cm
iar pentru doritorii de idei creative,detallile sunt :
*suport de lemn
*servetele decorative
*acrilic alb si roz sidef
*pensule
*lipici de decoupaj (mat si lucios)
*patina cerata 
*spor de lucru :)

Multa lume m-a intrebat daca scot la vanzare ceea ce lucrez; acest lucru s-a intamplat doar de doua ori (a se vedea cele targuri handmade de 1 iunie si 7 iunie); restul lucrarilor sunt cadouri...sau comenzi la cerere.
Pot lucra la comanda doar daca am o cerere speciala- am creeat pentru voi o sectiune comenzi unde puteti sa imi lasati un comentariu.

cu drag,
^.^ Anca M

2 comentarii:

Melly spunea...

Sunt superbe draga mea!
Felicitari!

Anca M spunea...

Multumesc mult de apreciere.