marți, 19 februarie 2013

Amintiri din copilarie

Ei, ce nu face omul ca sa isi umpla timpul liber? In cazul meu...ma joc. Cateodata am inspiratie mai multa cateodata mai putina, dar asta e un mic detaliu care nu ma impiedica sa pun mana pe culori si sa ma joc...Da, consider ca joaca e o terapie buna si o deconectare de tot stresul adunat dupa o zi plina de agitatie. As vrea sa va arat patru felicitari (doua din ele sunt plecate la prietene dragi, una inca o mai am intr-o agenda si asteapta persoana potrivita ca sa ii aduca un zambet...ca mai mult nici nu trebuie si una este a mea).
Si cum joaca merge de minune alaturi de copilarie, am gasit o amintire frumoasa pe care vreau sa o impartasesc cu voi. Isi mai aduce aminte vreo cineva de Lydie? Dar de floarea cu sapte culori?
Va las sa visati si va doresc o seara frumoasa si linistita.
cu drag,
^.^ Anca M

3 comentarii:

Aurelia spunea...

Da, da, eu imi amintesc de Lidia in jurul lumii! Oh, si in timpul desenelor trebuia sa-l hranim pe fratele nostru :D

Anca M spunea...

Curajoase erati...eu tin minte ca nu ma mai dezlipeam de televizor cat era programul de desene.

Aurelia spunea...

Ei, curajoase! Nu aveam de ales, mama era la serviciu, noi stateam cu el :)