miercuri, 16 ianuarie 2013

Joaca cu florile

Mi-au pacut dintotdeauna florile...dar cui nu-i plac? Nu  cred ca spun lucruri deplasate afirmand ca ele sunt responsabile de multe ori de starea de bine, de bucuria unei emotii, de un zambet furat chiar si cand cel/cea care le primeste nu este in cea mai buna stare cu putinta, si lista poate continua...fiecare stie mai bine.
Intotdeauna cel/cea care face gestul de a darui este cel apreciat, dar si ele, florile sunt "partase" dragostei, respectului si aprecierii celui/celei care a daruit.
De curand am gasit un aranjament facut in asteptarea unei vremi mai frumoase...Vremea mai frumoasa a venit (dar cu frig si zapada si cu destul de putin soare) si bucuria pe care am avut-o lucrand la aranjament mi-a umplut sufletul si timpul.
Tipicara nu ma stiu, deci cred ca un ochi critic nu isi are rostul sa dea note...ca s-ar putea sa nu fie pe placul normelor din carti. Ce a iesit dintr-un buchet de garoafe si trandafiri pitici si ceva frunze pe care le-am gasit disponibile atunci la magazin vedeti mai jos.
Restul de trandafiri nu m-am indurat sa ii pun intr-un aranjament pentru ca aveam un pahar pictat (primul din lunga serie de sticla pictata) care plangea dupa niste flori.
+++
"O fapta facuta din dragoste si bunatate poate nu va schimba cursul istoriei, dar daca va schimba viata cuiva, atunci merita tot efortul."

Niciun comentariu: