duminică, 25 noiembrie 2012

O poveste cu maci

Nu am mai scris de mult despre ce am mai lucrat.Asa ca am rascolit printre poze si am gasit un model pe care l-am lucrat cu mult drag si care a plecat la un sufletel frumos. Modelul il stiti deja, v-am povestit de ceva vreme ca lucram la un proiect mai mare si ca pentru a-l putea realiza am facut proiecte mai mici.
Uite asa a luat nastere aceasta cutie, facuta cu multa rabdare si nu fara peripetii...ca orice alt lucrusor pe care l-am facut.
Sa fi fost vreo 3 luni de cand l-am terminat.Totul a inceput de la dorinta unui om frumos de a avea o cutie alba, alba ca un cuibusor al dragostei, cu totul imaculat si care sa nu cuprinda decat un singur motiv si 3 culori - rosu,verde si negru.

"Se spune că aceste minunate flori roşii, pe care le vedem noi presărate prin lanuri şi pe câmpie, nu ar fi existat de la început pe lume ci ar fi răsarit mai târziu, din durerea unui suflet de mamă. (...)"

 Ei acum, cum o fi cum n-o fi eu m-am apucat de treaba.
Ce-a iesit, vedeti mai jos.



 Partea dinspre exterior este extrem de lucioasa, motiv pentru care nici macar nu am putut sa ii fac o poza ca lumea. Fie, una a iesit un relativ inteligibila, daca pot sa ii spun asa.
M-am gandit putin, pentru ca modelul era in capul celei care a facut comanda, eu trebuia doar sa dau frau liber imaginatiei. Lucru care nu a pregetat sa apara. Si intr-un final, am ajuns ca prin cateva linii simple, cu un iz de primavara, sa las ceva care sa bucure ochiul indiferent de anotimp, care sa intampine pe cea/cel care intra in casa si pune zavor lumii din afara si ascunde cheia bine, in lumea macilor - aceste flori mici si gingase, care incanta privirea si ascund multe povesti.
Deci, nimic mai simplu, arunci cheia inauntru si nu iti mai ramane decat sa visezi...la tot ce nu ai avut timp sa visezi cat alergai prin lume.


 Aceasta este povestea cu maci pe care o las marturie a unei munci frumoase pentru o persoana vesela si plina de viata - Catalina.
Va doresc o saptamana frumoasa si plina de bucurii.
cu stima,
Anca M

2 comentarii:

Liliana spunea...

Foarte frumoasa povestea dar si pictura...Te imbratisez cu mare drag!

Melly spunea...

A iesit minunat! :)