joi, 1 noiembrie 2012

De la lume adunate (2)


Atat de mult mi-a placut site-ul Melly-ei ca i-am dedicat o postare speciala doar ei.
Imi place enorm sa gasesc rasfirate printre paginile acestui blog de arta, poze, tablouri, goblene, idei de M.F.C. sau V.I.I. – apropo, si eu care credeam ca ideea de V.I.I. e oarecum originala (se pare ca ar trebui sa mai cercetez netul din cand in cand)
Toate micile detalii despre viata ei, cantece, seratele muzicale,mi se par absolut geniale.
Va las spre incantarea sufletului si a ochiului privitor cateva poze :







 
Mai mult de atat am gasit printre paginile site-ului multe articole interesante intre care unul mi-a atrans atentia mai mult decat altele.
Iar la capitolul filme este unul pe care l-am descoperit si sper sa il vad ca am devenit foarte curioasa.
Balena in august
Va doresc tuturor o seara frumoasa si multumesc Melly-ei pt site.
Anca M

Un comentariu:

Melly spunea...

Iti multumesc din suflet, draga Anca!