miercuri, 29 august 2012

Proiecte de timp liber

Aud multa lume spunand ca nu are timp. Personal, cred ca timpul este doar in cautare de posesori care stiu sa il tina in frau sau sa il foloseasca cu folos.
Acum ce inseamna a folosi cu folos timpul depinde de fiecare.Eu mi-am propus sa il folosesc gandindu-ma la :
*a face teste in bucatarie
*a desena mai mult, desi asta nu inseamna ca voi fi cea mare mare creatoare de arta
*a citi literatura buna care sa ma odihneasca
*a cunoaste cat imi e de folos si nu ma incarca cu lucruri si fapte inutile
*a iesi cat mai des posibil din casa cu prietenii, sau in doi
*a realiza ateliere de creatie - cel putin unul sau doua pe anul in curs
*a merge la un festival de muzica romaneasca
*a aduce bucurie celor din jur - intotdeauna am considerat ca frumusetea vine din lucruri marunte facute in modul cel mai frumos si mai simplu posibil
*a face proiecte mici de creativitate - mi-a placut ideea domnitelor din flori vazuta pe un site de curand.
Schimband ordinea de idei, a fi folosit timpul cu folos a insemnat pana in momentul acesta (ma gandesc la anul asta doar):
*sa merg la mare si la munte cu oameni foarte dragi mie
*sa gasesc odihna, pace si bucurie sufletului meu alaturi de oameni extraordinari
*sa descopar locuri minunate din tara noastra (si din afara)
*sa descopar bucuria de a creste o planta de la o frunzulita pana la maturitate deplina (actualmente debordeaza de flori si de culoare)
*sa inalt zmeie
*sa lucrez la proiecte florale
*sa vad rasaritul soarelui de la malul marii
*sa particip la un targ handmade
*sa onorez primele comenzi de produse lucrate manual
*sa lucrez la proiecte mici, dar foarte ingenioase
*sa citesc din plin carti frumoase
*sa desenez, sa pictez, sa "craft"-uiesc de toate pentru toti
*sa cunosc persoane extraordinare care mi-au bucurat inima enorm
*si lista e lungaaaaa cu inca multe de spus.
Ma opresc aici, sperand ca din ce va povestesc sa va "ispitesc" si pe voi sa iubiti viata asa cum e si sa va bucurati daruind, iubind, visand, ...stiti voi mai bine decat mine ce si cum.

PS: desenul de mai sus era o felicitare dintr-un cadou mai mare daruit unei persoane tare dragi mie,dar care din pacate pentru moment este peste muuulte mari si tari.

cu drag,
Anca M

Un comentariu:

Loredana spunea...

Doamne ajuta sa ti se implineasca toate proiectele! Sunt atat de frumoase si firesti.