duminică, 29 iulie 2012

Harta lumii adunata (cutie geografica)


Pentru ca viata e frumoasa, pentru ca timpul nu sta in loc, pentru ca miroase a vacanta si pentru ca cineva in mod deosebit a vrut sa insemneze chiar si asa efemer locurile pe care le-a vazut, am ajuns aici : la a realiza un model cu totul si cu totul special, o cutie pe pus gandurile si de adunat vise. Tehnica e noua si destul de simpla as putea spune...asta e in teorie, in practica aceasta cutie mi-a mancat mult mai mult timp decat mi-as fi putut imagina. In orice caz rezultatul a meritat tot efortul. Culorile sunt simple, linistite, dar nuantate, in functie de lumina, de o pasta cerata care i-a dat un aspect absolut superb.
Si acum ca v-am starnit curiozitatea va las sa admirati cateva poze care vorbesc de la sine.








  Nu m-am putut abtine sa nu o mazgalesc un pic...nu in realitate ca mi-e mila...dar pe calculator.

 
 
Pentru detalii tehnice :
aceasta cutie este destinata depozitarii pliculetelor de ceai, dar poate fi un suport bun pentru tot felul de briz-briz-uri, cochetarii sau alte obiecte de lucru manual (ex: nasturi, margele, stras-uri, clame, ate si altele asemenea). Dimensiuni baza :15x23cm / inaltime 9cm (compartimente interior : 2x(7x7) si 2x(7x14)).
 
 In concluzie, vacanta, vacanta , vacanta...e timpul sa visam la o vacanta. O saptamana usoara, insorita si cu ganduri serioase...de vacanta.


Un comentariu:

AlexandraB spunea...

Foarte foarte mult imi place!!! Felicitari! :)