luni, 2 aprilie 2012

Leapsa financiara

Am primit o alta leapsa de la scumpa Tatiana, asa ca e musai sa raspund. Multumesc draga mea ca te gandesti la mine.
Saptamina trecuta cel mai mult am platit: pe mancare…ca asa a fost sa fie
Daca as cistiga maine 10.000  de euro: pai, as pune deoparte pt un proiect maret
Reteta mea preferata dintre cele mai ieftine: pizza cu de toate
Distractia mea preferata care nu implica cheltuieli: ce faca acasa cand ma simt bine : desenez si sunt creativadesi nu stiu daca asta intra la capitolul “nu implica cheltuieli
Voi considera saptamina aceasta un succes pe blogul meu daca: voi sti ca cineva s-a simtit mai bine citind postarile mele
Daca ar fi sa fac o cheltuiala mare si nu neaparat necesara: pia, cred ca as faca o calatorie  cu destinatia : ocolul pamantului in 80 de zile (altceva nu imi vine in ca pe moment)
Cand eram copil visam sa fiu:  cam multe vroiam sa fiu cand eram mica, dar cel mai mult si mai mult imi placea sa fiualaturi de altii
Dintre mere si pere imi plac: perele (alea zemoase, care se topesc in gura,sunt dulci de iti lasa gura apa si sunt galbene ca raza soarelui de dimineata)
Dintre ghiocei si zimbile aleg: ghioceii, desi nici zambilele nu sunt mai prejos.
Banii reprezinta pentru mine: bani si atat
Dau leapsa mai departe la: Lili si Aurelia

Mult spor in tot ce v-ati propus sa faceti.

Niciun comentariu: